Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

SCAPA DE PIETRE LA FICAT SI FIERE - O CARTE MULT ASTEPTATA

Dragii mei cititori,

poate ca inca nu ati aflat ca editura BENEFICA a tradus si editat inca o carte extraordinara, in care medicina are acea abordare care ar trebui sa fie a tuturor medicilor, aceea de a trata cauzele si nu simptomele. Este vorba de cartea domnului ANDREAS MORITZ "SCAPA DE PIETRE LA FICAT SI FIERE", o carte eveniment pentru toti cei care vor sa se bucure de o stare de sanatate excelenta toata viata.
Datorita acestei carti mi-am dat seama de ce nu am scapat de piatra de la fiere, desi am eliminat peste 1000 de pietre (de la ficat) si care sunt pasii urmatori pe care trebuie sa-i fac.
Intamplarea a facut ca in ziua in care am primit cartea sa primesc si un comentariu din partea dlui Gabriel D (in care imi povesteste chiar despre aparitia acestei carti in limba romana), pentru care ii multumesc din suflet.
Cartea explica detaliat dar pe intelesul tuturor, cum influenteaza intreaga stare de sanatate, existenta pietrelor in ficat si fiere si cum poti sa-ti detoxifici atat ficatul, cat si fierea prin niste operatiuni relativ simple, astfel obtinand acea sanatate pe care ne-o dorim cu totii.
As mai vrea doar sa adaug ca multumesc editurii BENEFICA pentru toate cartile pe care le-a scos pana acum si ca imi doresc si ii doresc s-o tina tot asa. Ar fi minunat daca ar continua sa traduca restul cartilor scrise de dl ANDREAS MORITZ.
Sanatate, credinta si iubire va doresc.
Cu drag,
Luciana

11 comentarii:

  1. Foarte interesant. O sa recomand si eu cartea pe Merita Citit, iti adaug linkul. Cand mai scrii pe blog. Baga-ti in seama cititorii. Luciana, Luciana, Luciana! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Luciana,

    Am intrat si eu in posesia cartii. Tu pina la urma ai scapat de piatra de la fiere sau nu? Mai sus spuneai, ca dupa ce-ai citit cartea lui Moritz, ai inteles unde ai gresit prima dat de n-ai eliminat-o.

    Toti doctorii alopati consultati m-au trimis la cutit si mi-au spus sa uit de orice tratament alternativ.

    Sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai spus intr-un comentariu ca nu ma voi mai duce la ecograf, pana cand, la o curatire lunara a ficatului nu voi mai elimina nicio piatra. Asa ca, inca nu stiu daca am scapat sau nu. Am facut a 4-a curatare consecutiva. In plus, am adaugat si ceaiul de limba cerbului de la "Ceaiurile Bonchis", despre care se spune ca ar duce la macinarea pietrelor la fiere si eliminarea acestora. Doctorii care nu au specializare pe medicina alternativa recomanda si sustin cu tarie operatia, fara sa spuna si problemele pe care le creeaza in organism lipsa vezicii biliare.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai spus intr-un comentariu ca nu ma voi mai duce la ecograf, pana cand, la o curatire lunara a ficatului nu voi mai elimina nicio piatra. Asa ca, inca nu stiu daca am scapat sau nu. Am facut a 4-a curatare consecutiva. In plus, am adaugat si ceaiul de limba cerbului de la "Ceaiurile Bonchis", despre care se spune ca ar duce la macinarea pietrelor la fiere si eliminarea acestora. Doctorii care nu au specializare pe medicina alternativa recomanda si sustin cu tarie operatia, fara sa spuna si problemele pe care le creeaza in organism lipsa vezicii biliare.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru raspunsul prompt.

    Sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru recomandare! Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Luciana,
    Pana la urma ai scapat de piatra?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, ma intereseaza si pe mine, chiar au dat rezultate repetatele curatarii ale ficatului? Ai scapat de piatra?

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere